Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen Angående sajten och iFokus Anslagstavlan Boktips Dagens Drömmar Experiment, egna Film & Foto (Blandat/allmänt/OT)

Forntida teknik Himlafenomen Hjärnan Humor Hälsa Intressanta teorier Kraftplatser och folktro Miljö och djur Musik Mysko grejer Månadens Medlem och Diskussionskategori Naturfenomen Off Topic - Diverse Off Topic - Glädjeämnen Oidentiferbart Orber och ljusfenomen Psykologi och samhälle Rymden Spådomar och förutsägelser Spöken Spökhistorier Spökhus, Spökplatser, spökjägare Symboler och pareidolia UFO och utomjordiskt liv Undersökningar Vetenskap och uppfinningar White Noise & EVP Tävlingar/lekar Övrigt
Film & Foto (Blandat/allmänt/OT)

Jag ser er allt......

2015-05-02 16:25 #0 av: VSK

Glad

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-05-02 16:27 #1 av: Magi-cat

Underbar bild! Kär

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl
2015-05-02 16:30 #2 av: VSK

Tack Glad

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-05-02 16:44 #3 av: Marr

Vackra Wilda!HjärtaSå fint fotat Vsk!Katt

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-05-02 16:48 #4 av: VSK

Tack Marr Glad

Jag sa det till Wilma så och hon blev så glad så hon gjorde high five Glad

Anmäl
2015-05-02 16:55 #5 av: Marr

Men va de Wilma hehehe ja jag ser inte skillnaden på dom.Förlägen

Morrhåren står rakt fram. High Five Wilma, Kram för katten!Katt

Anmäl
2015-05-02 16:57 #6 av: VSK

Nä det är Wilda på första bilden, men Wilma blev glad ändå Skrattar

Anmäl
2015-05-02 17:01 #7 av: Marr

Ok det va så. Wilma snäll tjej...Hjärta

Anmäl
2015-05-02 17:05 #8 av: VSK

Glad

Anmäl
2015-05-02 19:23 #9 av: Gahella

Så vacker hon är Wilma, och så vackert du fångade henne på bild, VSK Blomma

Anmäl
2015-05-03 00:03 #10 av: Cristine

Den första bilden kan du få pris för VSK

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-05-03 03:03 #11 av: Cahira

Vilka underbara bilder! Kär

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl
2015-05-03 08:18 #12 av: VSK

Oj, va kul ni gillade bilden sååå mkt Glad

Anmäl
2015-05-03 08:20 #13 av: Magi-cat

Så klart vi gör! KärMan kan inte sluta titta på den!

Anmäl
2015-05-03 08:48 #14 av: VSK

Skrattar

Anmäl
2015-05-04 00:16 #15 av: Evisen

Fina bilder på kattjejerna VSKTummen upp. Bara en nyfiken fråga: Hur skiljer du dem åt? 

Anmäl
2015-05-04 05:04 #16 av: VSK

Tack Evisen...

-hur jag skiljer på de?  -det vet jag inte FunderarSkrattar

Oftast så är det ganska lätt när man tittar på bild, men ibland om det är extrema närbilder eller liknande, så kan även jag ha svårt att se skillnad Generad

IRL är det ju busenkelt. 

Anmäl
2015-05-04 07:43 #17 av: Cahira

Det krävs inte mycket för att kunna se skillnad. :) Kan vara skillnad i huvudform, ögonform, öronform, storlek, kroppsspråk, päls, och så vidare. Räcker med en minimal skillnad för att hjärnan ska kunna identifiera.

Många undrar hur jag ser skillnad på mina sköldisar men jag ser individuell skillnad på deras ansikten. :) 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Anmäl
2015-05-04 07:50 #18 av: Magi-cat

Så söta! Kär

På Utekatter förs en diskussion (utifrån en tidningsartikel) om man kan se skillnad på sina utekatter eller inte! Så klart man kan! Deras uttryck, blick, kroppsspråk, allt kan man se skillnad på!

När jag såg min gråspräckliga katt på långt håll såg jag med detsamma om det var han, även fast det finns andra gråspräckliga, ytligt sett lika i färg,  i trakten. 

Anmäl
2015-05-04 20:44 #19 av: Evisen

#17 Men dina sköldpaddor har ju olika teckningar på sidan av huvudet. Så det blir ju lätt att skilja dem åtSkrattar.

Då jag har bara sett VSK's katter på bild så tycker jag de är lika som bär, och därför undrade jag hur han skiljde dem åt.

Men sen om jag skulle möta dem i RL skulle det nog inte vara svårt att skilja dem åt.

Anmäl
2015-05-04 21:02 #20 av: VSK

Skrattar

Anmäl
2015-05-05 21:10 #21 av: sanna70

#0 Så fin bild  Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.