Annons:
Etikettspöken
Läst 4067 ggr
Malin688
2015-04-13 21:35

Hur kan detta ske?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Vaknade för några månader sedan av att sambon skrek till, tände lampan och såg honom hålla sig för ryggen, upptäckte då denna hand… 

Har min som jämförelse på en av bilderna så som synes är det inte min jättehand på hans rygg.. 

Vad kan ha orsakat detta? :/

Blandad kompott är en bra kompott :)

Annons:
Mia-45
2015-04-14 08:19
#1

Hm..Konstigt…han kan ju heller inte haft sin egna hand där under. 
Det här måste jag fundera på…🤔

Mia-45
2015-04-14 08:21
#2

Det ser ut som om någon har hållt om honom och haft sin hand där ett tag…

Malin688
2015-04-14 20:15
#3

Ja visst gör det? Bara det att det är fel sida.. Den sidan som handen är på är ned mot lakanet så det är inte jag, han kan inte ha legat på den själv för så vig och böjlig är han inte. Handen är grymt mycket större än min och avtrycket stämmer inte med hur våra fingrar böjs m.m….. 

Den natten vaknade han med ett ryck och höll sig precis över där avtrycket är..

Blandad kompott är en bra kompott :)

Mia-45
2015-04-14 21:16
#4

Mysko. 
Min son fick ett bränt avtryck på ena höften för flera år sedan. Märket finns kvar. Vi vet ingen förklaring till det heller. 

🤔

tarantass
2015-04-15 15:52
#5

En sak skulle ju kunna vara att kontakta hudläkare om det (eller googla efter hudsjukdom, svampangrepp, tillfällig allergi eller vad vet jag). Om inte annat så för att utesluta.

Räkna inte med att lyckas diskutera något med någon som inte har upplevt det själv.

Eller med någon som tror att allt gott måste vinnas på någon annans bekostnad.

[VSK]
2015-04-17 10:05
#6

Frågan är vem som har sån stor hand egentligen 🤔

Annons:
Jane-Lyzell
2015-04-17 10:16
#7

Jag tycker man ser att det är din sambos egen hand och arm - man ser ju hur han legat på sin egen arm

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2015-04-17 10:17
#8

skulle även kunna vara din hand och arm - men ni borde ha känt det armar som domnat etc…?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Mia-45
2015-04-17 11:12
#9

Han kan ha vinklat handen och armen så pass att när han vaknade så gjorde det jätteont eftersom han haft armen och handen i en konstig vinkel.

tarantass
2015-04-17 16:26
#10

Vet inte om jag missar något uppenbart, men om jag försöker hålla min egen hand så kommer tummen alltid på andra sidan. Såvida det inte är handryggen som har gjort avtryck, och får man då med så mycket av handen utan att bryta den, eller så mycket av armen alls? Handen och ryggen blir ju skålade åt varsitt håll. Men det borde ju vara lätt att prova och se om det kan vara hans egen hand.

Fast på #3 låter det som om de redan har gått igenom det.

Räkna inte med att lyckas diskutera något med någon som inte har upplevt det själv.

Eller med någon som tror att allt gott måste vinnas på någon annans bekostnad.

Malin688
2015-04-20 15:47
#11

Det är mycket onormalt och dylikt som händer hos oss..

# Barnskratt och barn som springer i hallen ( vi har inga barn)

# En jamande katt och känslan av att du snubblar över en katt ( Jag är allergisk så katt finns inte i hemmet)

# Suckande i hörnet av sovrummet där vi har min farmors palm står

# saker försvinner och dyker upp på andra ställen

# lampan i vardagsrummet blinkar, det är bara den och det spelar ingen roll om vi byter lampa plus att vi har kollat ledningarna så att det inte är glapp. 

# Beröring av osynliga händer, känslan av att du är bevakad

# En gestalt i rock som går genom hallen

# En kompis spädbarn på 3 månader tok stirrar i samma hörn, hon sitter och skrattar för att i nästa sekund bli okontaktbar.

Allt detta gör mig skeptisk till att denna hand är från oss, därför sökte jag lite teorier hos er..

Blandad kompott är en bra kompott :)

Mia-45
2015-04-20 15:57
#12

Malin…du kan inte ta dit ett medium?

Mia-45
2015-04-21 09:44
#13

Jag kan säga som så att det verkar vara nåt hos er. 
Känner igen det där med att saker försvinner, katt som tittar på något som inte jag kan se, känslan av att vara bevakad, gestalt med rock. Försök att hitta ett bra medium i trakterna där du bor så kanske ni kan få hjälp med vem eller vad det kan vara. 

🌺

Annons:
Malin688
2015-04-24 07:39
#14

Tack för all hjälp Mia!

Blandad kompott är en bra kompott :)

Upp till toppen
Annons: