Annons:
Etikettmånadens-medlem
Läst 3853 ggr
Magi-cat
2015-03-01 08:25

Månadens medlem: Marr!

Tusen tack och många kramar till Marr för att du ville vara med som månadens medlem i Mars! 🎁🌺🎂☀️✨🌛 (Tack för att du, förutom kloka, varma tankar,  bjuder på ett gott skratt! 😃)

Här är en bild (som jag inte lyckades lägga in) wp-000530.jpg

Över till Marr: 

Tre meningar om dig själv; vem är DU?

1. Är en djur & naturälskande förtidspensionerad (trafikskadad) undersköterska. Står med fötterna på jorden även om jag tittar upp i det blå en hel del. Förr åkte jag på hästryggen men har inte råd att ha häst längre sen min sista gick över i en ålder av 32 år. Har 4 katter & hund nu i stället.

Hur hittade du hit ursprungligen? Hur länge har du varit medlem?

2. På iFokus hamnade jag av en slump och hittade utomjordiskt & Cristine och andra systrar och bröder. Kunde knappt starta en dator så hur det gick till har jag ingen aning om. Tillslut reggade jag mig som medlem ett par månader efter, det var i februari 2012.

Vilken historia finns bakom din Avatar

3. Avataren är en bild av min hund, en Shiba som jag fick som omplacering vid 2 års ålder som förra ägarna ej klarade av. Då var han inte så trevlig utan högg så blodet rann då han blev korrigerad eller skulle ha mat. I dag är han en älskvärd glad vovve. Fast behöver i bland påminnas om vem som bestämmer.

Du är Medarbetare på Utomjordiskt. Vad är viktigast för dig med att delta på iFokus och UJ?

4. Har sett så mycket konstigheter och enorma skepp att jag blev förvånad att ej fler sett det jag och vänner sett. Sen att jag där kan prata om ämnen som innefattar vår jord och vad som sker på Uj, är hemskt viktigt för mig. Att vara medlem här inne på OiF, gör att jag lär mig massor. iFokus är ett bra forum och kan inte låta bli att ibland delta på sajter jag inte ens är medlem på. Önskar jag kunde vara än mer aktiv än vad jag är.

Vilka favoritämnen har du? Vad ligger dig speciellt varmt om hjärtat?

5. Fred, rättvisa & att värna om vår planet och våra medmänniskor & djur ligger mig extra varmt om hjärtat. Det mediala är en stor del av mitt liv, utan det skulle livet vara oerhört tråkigt. Fast överdrivet medial är jag inte.

Hur ser du på det oförklarade? Har du själv upplevt något intressant du vill dela med dig av?

6. Har upplevt oförklarliga saker som spökerier och flygande, stillastående enorma skepp jag ej kan förklara. T.ex gubbar i vadmalsbyxor och spring i trappor och ett himla diskande fast ingen finns där. En Grey på ett grannhustak i flera timmar.

Hur ser världen/Sverige ut om tio år?

7. Tror vi kommit en bit på väg med avslöjanden som hålls dolda för oss. Tänker att alternativa metoder inom sjukvården anammats än mer. Tyskland t.ex ligger långt framme på det området.

Favorit bok eller film/musik som du vill tipsa om? 

8. Idag har jag problem att lyckas se en hel film utan att somna. Fast den film som väckte upp mig ordentligt var "Ut på yttersta grenen" med Shirley Mclain (obs stavningen). Skönlitteratur läser jag inget längre. Gåvan från stjärnorna av Lennart Lidfors tycker jag mycket om. Rauni-Leena Lukkanens böcker ligger mig också varmt om hjärtat.

Berätta något roligt, om dig själv eller en favorithistoria

9. Hahaha ja det skulle vara då jag varit på krogen och var så trött när jag gick hem att jag tog lägenheten nedanför min. Kastade mig raklång i grannens soffa på natten i mörkret. Vaknar på morgonen och känner ej igen mig. Kikar försiktigt in i sovrummet. Där ligger en karl och sover mitt i sin dubbelsäng. Springer på tå mot dörren och hafsar ihop mina stövlar, jacka och väska. När jag stänger dörren ljudlöst, så hör jag ett "Hallåååå!" Sedan upptäcker jag att min nyckelknippa är borta så jag är tvungen ringa honom och erkänna mitt misstag. Nyckelknippan hittar han efter 2 år då han flyttade. Den hade åkt ner i soffan. Jag skämdes något hemskt men han tyckte det var jätteroligt och välkomnade mig till att ta plats bredvid honom nästa gång.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
[VSK]
2015-03-01 08:40
#1

Grattis Marr 🙂

Marr
2015-03-01 08:46
#2

Tack Vsk!🌺

Blev alldeles blyg när jag fick förfrågan.😊 Tycker jag är dålig på att delta, fast jag läser nästan allt här inne. Detta är min favorit sajt nummer 2.😃

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
2015-03-01 08:49
#3

#2

Blir alltid så glad av att läsa att folk har bandysajten som nummer ett ☝️

😃

Marr
2015-03-01 08:50
#4

#3 Hahahaha!😂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Magi-cat
2015-03-01 08:50
#5

#3 😃🏆

#2 Så roligt att du är med! 🤗


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[VSK]
2015-03-01 08:56
#6

😂

Annons:
Marr
2015-03-01 09:06
#7

Tack Magi-cat!🌺

Tycker också att det är roligt att få vara med.🙂 Fast egentligen är jag inte särskilt blyg heller. Säger vad jag tycker och tycker gör jag mycket…😃

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Magi-cat
2015-03-01 09:07
#8

#7 Jo, det är ju bra det, att du säger vad du tycker och tänker. 😉


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[VSK]
2015-03-01 10:11
#9

Eftersom jag tror mig "internetkänna" Marr hyfsat bra, så vill jag passa på och säga att Marr är en otroligt fin och omtänksam människa.

Magi-cat
2015-03-01 11:03
#10

#9 Tror jag också. Man känner hunden på håren, för att använda ett ordstäv.🐶🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[VSK]
2015-03-01 11:14
#11

Ja, eller ögonen är själens spegel, funkar det med. Många bra ordspråk finns 🙂

Farwuq
2015-03-01 11:31
#12

Grattis.
🎈🎂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Marr
2015-03-01 13:45
#13

Så rart ni pratar…❤️som honung i mina öron.😊😃

Tack Farwuq "februarimånadsmedlemmen"!🌺

Mars passar ju bra som marrs månad då, förresten…☝️🤪

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[VSK]
2015-03-01 13:47
#14

Bara sug i dig all honung som du orkar med ☝️

😃

Farwuq
2015-03-01 16:17
#15

Jag bugar och lämnar över den kungliga spiran till Marr.
🙂

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Marr
2015-03-01 16:24
#16

Jag smaskar i mej Vsk med sugrör till öronen!😃

Åh jag Tackar Draken!🌺 Niger ödmjukt!😊

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
2015-03-01 16:45
#17

🙂

Magi-cat
2015-03-07 15:18
#18

Titta gärna på Marrs fina bild med ett självupplevt möte med ET!

edit: som jag inte lyckas lägga in men titta i #0!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Magi-cat
2015-03-17 18:50
#19

🎈


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Farwuq
2015-03-17 19:41
#20

Den där i #0 liknar en av mina grannar.
🤔

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Cristine
2015-03-17 20:17
#21

Stort grattis kära Medarbetare, jag blev jätteglad att se dej här som månadens medlem. det är du värd. Den dag jag frågade om du ville bli min medarbetare

visste jag verkligen vad jag gjorde.🌺❤️

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2015-03-18 06:47
#22

Åh Tack fina Cristine för dina rara ord, du är mig så kär!❤️🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: