Annons:
Etiketthjärnan
Läst 1938 ggr
Magi-cat
1/18/15, 8:52 AM

Geni-piller?

Kan piller och kosttillskott boosta hjärnan, fördröja åldrandet och höja intelligensen?

En av världens klyftigaste personer, Dick Rosner med en IQ på 192, tar 50 piller om dagen. I denna cocktail finner vi fettsyran Omega 3 som ska förhindra utveckling av Alzheimer bl.a., astragalus för att förhindra att telomererna förkortas när man åldras, örter, aminosyror och antioxidanter…

Noterar också att han tar Metformin för att motverka högt blodsocker och Metoprolol mot högt blodtryck.

http://www.medicaldaily.com/second-highest-iq-maintained-50-pills-day-rick-rosner-details-his-regimen-312974

Vad tror ni? Finns det genipiller? 😎 Frågan är om han behöver alla de här pillren och om det är speciellt klyftigt att ta dem alla…


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
[Lovisaan]
1/18/15, 10:25 AM
#1

Kroppen åldras ju i alla fall. Nä, det är nog bättre att leva ett sundare liv och ta dagen som den kommer än att jaga piller.

Andorr
1/18/15, 9:08 PM
#2

Jag tänker såhär i filmen döda poeters sällskap sägs det att man bör se saker så från olika synvinklar. Varför gnäller man på människor som gör just detta. Måste man heta Robin Williams för att bli accepterad?

Andorr
1/18/15, 9:53 PM
#3

Nej, jag är en positiv människa, jag kan flyga! Flaxar. ;)

JonasDuregard
1/19/15, 10:42 AM
#4

Låter heltokigt att äta så många piller, och det verkar inte finnas något som tyder på att det bidragit till hans höga IQ. 

Han börjar varje dag med en halv magnecyl?  🤔

Magi-cat
1/19/15, 10:56 AM
#5

# 4 Blodförtunnande. Låter som om han motverkar det metabola syndromet.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Magi-cat
1/19/15, 2:40 PM
#6

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Upp till toppen
Annons: