Annons:
Etikettermiljödjur
Läst 1225 ggr
Cristine
1/16/15, 9:08 AM

Natur djur och människor är ett.

Många människor prata med sina växter och är övertygade om att de förstår dem. Det var inte förrän mer än en teori, har den moderna vetenskapen visat, i själva växterna inte bara kommunicera, men också till djur och människor. Språket av växter sker på olika nivåer: först genom kemikalier genom vågor eller genom elektriska signaler. Till exempel skogen har ett larmsystem som den använder när skogsarbetare sågar det första trädet, efter ett tag alla andra träd har lärt. Fysisk Ed Wagner kunde mäta hur träden utbyta information med varandra genom vågor W. kallade dem och genom ord som betyder trä trä.

Forskningsarbetet av en pionjär inom växtforskning, Chandra Bosen Indien, praktiskt taget okänd i väst. I Indien anses vara en av de mest kända vetenskapsmän Fysik, kemi och botanik studerade han i England och arbetade som professor i fysik vid universitetet i Calcutta..han är fysiker, fysiolog och psykolog allt i ett. Men en av de viktigaste utmärkelser han fick var det som han hade kontrollerat, att växter har en slags stimulans transimisión systemet, jämförbart med nervsystemet hos människor och djur.

Ett annat bevis gavs av kudu, en art av afrikansk antilop. Några av dem har på 80-talet i stora inhägnader för kött, plötsligt gåtfullt börjat dö alla. Ingen kunde förklara vad som hände eftersom endast de som dog var i inhängnader, inte de som bor i frihet där. Det var något mystiskt som inte överskred gränserna av stängslet. Kudu som giraffer gillar att äta bladen av akacior, så denna linje uppfödare började observera djur som lever i frihet och fann att de aldrig åt mer än 10 minuter på samma träd. Sedan gick de till en mer avlägsen och ligger i vindsidan , och om det fanns ingen vind sökte de akacior cirka 100 meter bort, dvs undvek närliggande träd eller de som var i riktning med vinden

Sen blev han övertygad om att träden hade relation . Efter ett tag insåg de att träden kommunicera, ja, träd informationen skickas varandra genom etylengas. Hur detta sker? Ökar Eten kraftigt innehållet av tannin, en bitter substans som orsakar att trädens koncentration gör bladen giftig. Så vilda antiloper söker oinformerade rörliga träd, dock hade insstängda antiloper hade inget val. Sammanfattningsvis larmsystem trädet var hans undergång.

Kära läsare, efter lärande att träden kommunicera med varandra, när du går till naturen ihåg att allt överförs som en inre loop. Försök att känna detta inre slingan i din miljö. Med tiden kommer du att märka den är överallt, och du blir friare själv av att låta naturen styra. Detta är också läkemedel botanik.

Tack vare det profetiska ordet vet nu att alla former av liv binds samman genom Guds Ande och i ständig kommunikation. Varje positiv uppmärksamhet och varje form av ersättning för den skada som skett kan ha en stor effekt i hela naturen. Så gå på naturen, ta kontakt med element och växter.

Radio Santec GmbH

Lama Juan Ortega

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Magi-cat
1/16/15, 9:22 AM
#1

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Anonym
Anonym
1/16/15, 10:32 AM
#2

Jo jag började lära mej om dem redan på 60 talet när jag var i latinamerica, i byarna i Amazonas hade de mycket att berätta,men det lät ju som sagor i mina öron då.När jag lärde mej hantera dator så sökte jag å nätet för att se om något av det var sant

och det var det ju. Sidan är på Spanska

Ett ögonblick…

Cristine
1/16/15, 10:36 AM
#3

http://www.elvacanudo.cl/noticia/sociedad/el-sorprendente-lenguaje-de-los-arboles

Plantor spionerar på varandra och använder som internet svampnätet.

Hoppas du har ett bra översättningsprogram för denna sida är fenomenal

http://pijamasurf.com/2015/01/las-plantas-se-espian-entre-ellas-usando-un-internet-de-hongos-y-tambien-se-roban/

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Magi-cat
1/16/15, 10:49 AM
#4

Tack!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Magi-cat
4/21/16, 9:57 PM
#5

Puttar upp tråden…🌺

Vad tror ni om primär perception?

http://www.epochtimes.se/primar-perception-livets-dolda-hemlighet-del-2/


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: