Annons:
Etikettdrömmar
Läst 1570 ggr
JenniferFahlander
2014-11-27 18:02

drömmer om min katt varje natt

I söndags blev min katt påkörd o jag har drömt om henne varje natt sedan dess, Hon var mycket speciell för mig, Jag älskade henne precis lika mycket som jag älskar mina barn, jag grät i flera timmar o dagen efter vaknade jag av att jag grät, det var hon o jag, hon kom alltid till mig o ville kela, sällan till någon annan hon kom bara när ja ropade på henne osv, hon blev inte ens 2,5 år när jag drömde om henne första natten så drömde jag att vi va ute på gården o busade o kelade o hon strök sig mot mitt ben andra natten drömde jag att hon blev påkörd o att hon levde o kunde gå på frambenen men ryggen va bruten o käken va krossad precis som de va på riktigt men jag såg aldrig när hon blev påkörd, det var min styvfar som berättade om tragedin, jag undrar vad detta kan betyda, jag har hört innom de här med andar osv att vissa kan känna av/se andar bättre när dom sover än när man e vaken men det är från person till person, att den som e död söker sig till en när man sover? Jag förstår inte riktigt men de e vad jag har läst. jag vill så gärna kunna se henne igen men ja vet inte hur jag ska göra. har aldrig ens tyckt om katter o den enda katten jag någonsin älskat så mycket var min lilla Bebis som hon hette, hon va lika liten som en kattunge o så himla go o sällskapssjuk

Annons:
Cahira
2014-11-27 23:33
#1

Beklagar förlusten. 🌺🌈

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Magi-cat
2014-11-28 08:12
#2

Beklagar förlusten av din vän! 🐱🌈🌺

Jag tror att alla vi som har, har haft och älskar djur och upplevt det där som du går igenom nu, förstår dig. 😢
Jag har haft ett flertal katter genom åren och man vänjer sig aldrig.

Det är i alla fall bra, om man kan se det som så, att man vet vad som hänt och inte har den där förlamande ovissheten dessutom…

Någon tröst eller hjälp för dig att se din älskade katt igen kan jag tyvärr inte ge. Jag vet bara att man (även om det låter klyschartat) alltid har kärleken i hjärtat. Där har den bortgångna kissen som ett rum med de goda minnen man har, alla glada stunder, all kärlek och alla roliga upptåg. Det finns alltid kvar.

Sedan tänker jag så här, sorgen har sin tid och man måste få sörja och låta det ta den tid som behövs. Men att kisse skulle inte vilja att man sörjde sig fördärvad alltför länge. Själva kisse är borta (var nu borta är) men kärleken finns. 

Kram till dig! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: