Annons:
Etiketthälsa
Läst 5567 ggr
Astell
2013-08-14 08:57

Mirakelvattnet ASEA

http://www.asea.net/sv-se/produkt/produktfakta.aspx

Läs här om det nya fantastiska vattnet som ska innehålla redoxmolekyler som finns i kroppen när vi föds i större mängder än när vi är vuxna och som ska vara det som göra att vi får tillbaka vår ungdoms energi och fräschör..sjukdomar ska försvinna etc…

Annons:
Mooniq
2013-08-14 09:09
#1

Verkar vara rena pyramidspelet… stor röd lampa som tänds i huvudet.. bara internetförsäljning.

Läs lite om MSM - organiskt svavel - det är helt otroligt bra för kroppen oxå och men kanske inte lika oförklarligt… 🙂

ja, jag är en tvivlare…hoppas ingen tar illa vid sig att jag svarade.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Astell
2013-08-14 09:30
#2

#1 

Det e lugnt, jag skriver bara om det och tar det inte själv…nej det är inte bara internetförsäljning…har några kompisar som testar och har testat, den ene tyckte inte den kände ngt spec medans jag läst om vissa som har blivt mkt bättre…

Ja det är ett pyramidspel och sånt brukar ju inte funka i längden…

Magi-cat
2013-08-14 12:03
#3

ur länken:

…Redox-signalmolekyler, som är praktiskt taget identiska med de molekyler som produceras av friska celler i kroppen

va?

ASEA förstärker och aktiverar de ursprungliga antioxidanterna i kroppen,..

Va??

Samtidigt bidrar signalmolekylerna till att reparera eller ersätta celler

Vilka "signalmolekyler" gör egentligen vad?

(hinner inte gå igenom alla texter nu)

Men nej.

Vad jorden behöver är rent, friskt vatten i fri tillgång till alla och som en mänsklig rättighet - något som kan bli ett problem inom en snar framtid. Ett liv, en jord utan friskt vatten fungerar inte.

Men det där vattnet behöver vi inte.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Kryddis
2013-08-14 22:13
#4

#3
👍

(Kors i taket! ;))

Magi-cat
2016-05-22 21:58
#5

#4 Dryg och onödig kommentar. 😟


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Magi-cat
2016-05-22 22:01
#6

Hittade den här gamla artikeln om ASEA-vattnet, världens dyraste (?) saltvatten.

"Kom bara ihåg att de som säljer ASEA med löften om hälsa och ungdom tjänar pengar på det. Hur mycket pengar? Det beror på, eftersom det är en pyramidmodell. De som var först kan bli miljonärer. De som hoppar på nu lär bara få jobba gratis åt de som var först.

Finns det någon chans att ASEA verkligen fungerar? Tja, ungefär lika stor chans som att jultomten verkligen kommer i år"

http://www.kostdoktorn.se/asea-varldens-dyraste-saltvatten

Jag vet inte om det här vattnet fortfarande säljs? Om det inte gör det är det säkert något annat att se upp med i pyramidförsäljningens glättade värld.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Upp till toppen
Annons: