Annons:
Etiketterwhitenoiseevp
Läst 3818 ggr
Jinaum
2009-07-02 22:06

Spökhus, orber och EVP

Som ny person tänkte jag dela med mig lite av vad jag har i mitt akriv. Tänkte det kanske vore skoj för andra och höra tankar osv om det. Då jag inte fått mycket respons på det hela heller.

Jag har ingen aning om hur man får in en youtube video men jag försöker ändå ^^'

Annons:
pernillaa
2009-07-02 22:28
#1

Jag ordnade det där med klippet åt dig.

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

Jinaum
2009-07-02 22:29
#2

tack så mycket ^^

Jinaum
2009-07-04 14:00
#3

Kom på att jag kunde berätta lite mer. Allt är på engelska för jag skulle visa en paranormal förskare ifrån alaska som gärna ville se.

De flesta bilderna är ifrån ett spökhus vi skulle "undersöka" dock gjorde några misstag och fel folk (tror säkert folk här har erfarenhet av det) så ja det gick åt pipsvängen med det hela. Men bilderna är ifrån "förundersökningen" vi gjorde. Vi gick dit, fotade lite pö om pö för att se om det var värt att vara där en hel natt. Vilket vi ansåg det gjorde och gick dit fler osså banade ur pågrund av en kille som hux flux på mindre än en halvtimme blivit super medium (jo jag vet mycket väl om att man inte ska peka finger åt folk som tror sig elelr har mediala krafter. Men denna killen hade inte hört talas om spökfoton eller känning av energier förens jag hade ett skolprojekt i svenskan så. well..)

I alla fall så banade det ur och vi fick gå därifrån för vi antagligen retade upp det som fanns på gården.

Stället är en hel gård som är övergiven och det finns en hel del spökhistorier om denna gården har jag hört i efterhand.

EVPt är ifrån min väns vardagsrum och han bad mig undersöka lite för att ville veta att han inte var tokig som fått för sig att saker fanns där. Tycker att han inte behöver göra det längre.

Resten av fotona är mest mina foton jag bara klickat runt med för skojs skull och så har det råkat vara något där. Vilket inte finns så mycket att säga om korten i sig med andra ord.

Jinaum
2009-08-03 01:52
#4

det var inte mycket respons :( *putt*

Jinaum
2009-08-03 01:53
#5

det var inte mycket respons :( *putt*

Jinaum
2009-08-03 01:53
#6

det var inte mycket respons :( *putt*

Annons:
Ritva
2009-08-03 03:00
#7

Kanske pga av att det är Ghosthunters och hemsökta hus på TV. Jag ska snart lägga mig så jag tänker inte kolla på nästa avsnitt! Ska kolla på din video imorgon istället, är för trött för att koncentrera mig på engelska! Men det verkar spännande!

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

evaste60
2009-08-05 09:26
#8

Godmorgon!

Jag har tittat på din video och lyssnat på EVP:n, jag tyckte att det lät som en kvinnoröst, men jag hör inte vad han/hon säger. Jag tycker detta är intressant och skulle själv vilja prova det. Såg även en vacker grön/blå "orb" på en av dina bilder också.

Eva

Jinaum
2009-08-05 13:01
#9

tack ^^

Upp till toppen
Annons: