Annons:
Etiketterwhitenoiseevp
Läst 5009 ggr
JohannaEkroth
11/11/09, 12:02 AM

Om EVP

Länk om fakta

Hur göra, engelska

Åh, min mobil har diktafon sen har jag en gammal mp3-spelare med diktafon. Ut på EVP jakt… Kanske ska börja i sovrummet vid samma tid varje kväll så kanske man får någon kontakt… Tungan ute Ska även testa i mitt barndomshem där jag vet att det spökar.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
[Woozy]
11/11/09, 1:54 AM
#1

#0

Prata med Ghosthunter vettja. Han är en fena på EVP.

Woozy

Ghosthunter
11/11/09, 11:36 AM
#2

Tja…..jag har ju gjort kanske ett 100-tal inspelningar….så en viss vana har man ju! Flört

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

pernillaa
11/11/09, 11:56 AM
#3

Dela med dig fredde! =)

Ha en bra dag! // Pernilla

Ghosthunter
11/11/09, 12:08 PM
#4

Tyvärr Pernillaa. Jag har sagt det innan till andra som har frågat. Jag publicerar eller delger ej mina inspelningar till andra än ett fåtal kompisar (knappt det) Jag gjorde det en gång på ett annat forum….det är en lång (och privat) historia. Men det ledde till svåra konsekvenser, som jag inte vill uppleva igen. Inte för att jag misstror just dig eller ett visst antal utvalda personer….men jag måste tyvärr hålla en konsekvent linje…..!

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

pernillaa
11/11/09, 12:36 PM
#5

Men det är förståeligt. Då vet vi i alla fall. =)

Ha en bra dag! // Pernilla

JohannaEkroth
11/11/09, 1:01 PM
#6

Men jag skulle behöva lite tips iaf då jag vill börja försöka. Men saken är den att jag är livrädd för att få något efterhängset spöke efter mig, eller ska jag inte vara det?

Jag behöver fakta, absolut inte lyssna på dina inspelningar, utan bakgrundsfakta. Risker, vad jag bör tänka på osv.

Tack på förhand

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
[incendium]
11/11/09, 2:35 PM
#7

Den största fördelen med video, foto och ljudupptagningar är ju att man till skillnad från ouijabräden och liknande påhitt inte behöver släppa in något/någon i sig själv eller låta någon annan styra en.

Ett tips är väl att undvika kommentarer som: "Jag vill bli din nya bästis", "Kom med mig hem!" och så vidare ;)

Ta det lugnt med provocerandet om du känner dig osäker, bättre då att ta det mjukt och respektfullt.

Upp till toppen
Annons: