Annons:
Etikettspökhistorier
Läst 6013 ggr
[trollduva]
2010-06-08 00:44

paranormal activity

såg den i helgen och tyckte den var väldigt bra,inte så orealistisk som andra skräckfilmer,jag rekomenderar att ni ser den själv i mörkret för bästa effekt,fanns ett par scener som fick hjärtat att slå ett par extra slag^^

tycker den är välgjord för att vara inspelad på en vecka med en handkamera

Annons:
[AnnikaOhlsson]
2010-06-08 14:16
#1

Jag kommer inte se denna film då den lär skrämma skiten ur mig :-)

Är vettskrämd för såna filmer… Romantiska komedier är min melodi! :-)

Zadeira
2010-06-08 20:28
#2

Jag såg den precis när den kommit. Tyckte den var riktigt bra! Jag älskar filmer i den stilen. Dock tyckte jag Blair Witch Project var ännu läskigare.

Ghosthunter
2010-06-08 22:45
#3

Jag såg den också precis när den kom på bio. Den är bra. Och det som händer i filmen kan faktiskt hända i verkligheten…så den är också trovärdig!!Flört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Jodine]
2010-06-08 22:45
#4

Har sett både den och Paranormal Entity, som är i princip samma film men andra skådisar, och nån annan slags demon. Helt ärligt tyckte jag de var så sjukt dåliga så jag hittar inte ord xD Var nog bara två tre scener i respektive film som jag gillade och tyckte var snyggt gjord men inte mer. Det syns så att det är fejkat också, vilket är synd. Jag hade nog lite för höga förhoppningar.

[trollduva]
2010-06-08 23:04
#5

4#jag tycker den är välgjord med tanke på att det är filmat med en handkamera,oerfarna skådisar och en budget på 15 000 dollar,men ska man gemföra den med stora hollywood-filmer är den kassFlört

2# och 3# skulle ha sett den på premiären men blev med tvingad till new moon istället,ågrade det beslutet 5 min in i filmen när fjortisarna satt och storbölade bakom en^^

[Jodine]
2010-06-08 23:10
#6

#5, jämför man med vad som helst så var den kass ;) Ska väl tilägga att jag samlar på film och ser ungefär tre per dag, och inte bara stora hollywoodproduktioner, snarare tvärtom, så jag har sett ett par dåliga filmer i mina dar ;) Man kan få till en bra film med låg budget, om man anstränger sig. Så jag fattar inte varför den blev så hypad. Finns bättre saker att se på youtube tex om man vill se "äkta" grejer.

Annons:
Ghosthunter
2010-06-08 23:14
#7

Jodine - Ett tips: lär dig att uppskatta det lilla i det lillaSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[trollduva]
2010-06-08 23:15
#8

6#jag ser kanske en 10 filmer per år^^så jag kollar inte så mycket på kvalliten,men smaken är som bakenTungan utejag gillade den iaf

[Jodine]
2010-06-08 23:21
#9

#7 är det inte det jag gör då? ;) jag har filmer som egentligen är sämst i världen och bara jag och nån skum kille i en källare i USA gillar. Men just denna gillade jag inte, av flera anledningar, och som sagt har jag sett bättre på youtube xD

#8 inte bara kvaliten, men man blir nog lite skadad antar jag, sitter och letar efter smågrejer som inte funkar eller inte passar i handlingen osv. Men som sagt, tur är väl det? xD Filmen var okej, men jag lär inte köpa den, inte heller lägga ner tid osv på att bränna den, men nu har jag sett den iaf, inget jag ångrar direkt, den bidrog ju till statistiken iaf ;)

[Sephrenia]
2010-07-03 23:35
#10

Jag vill se den men får inte för min sambo då jag blir en väldigt skrapsinnad räddhare efter sånt här och hälst vill ligga under honom längst in med hunden sittandes överst för bästa skydd tills jag glömt av det hemska i filmen.

Det jag har till min fördel är att jag skulle egentligen satsat min karriär på scripta så jag hittar alla möjliga fel i filmer helatiden så det skulle jag nog roa mig med.. men håller med en ovanstående skribent, losa alla förväntningar och kolla på filmer du aldrig trodde du skulle se och du kan hitta de fantastiskaste filmerna som ej är så kända.. ser man mycket film så finner man många guldkorn.. en favorit som är dåligt belönad är vit oleander men den är det kända människor i men det var en sån där film som jag gav en chans utan förhoppningar.

Upp till toppen
Annons: