Annons:
Etikettspökhistorier
Läst 6770 ggr
[trollduva]
11/5/10, 11:21 PM

Psalm 21

Psalm 21 är en ny svensk skräckfilm som har premiär idag,det är en filmsom jag definitivt tänker se brukar inte gilla svensk film så mycket men denna värkar vara braSkrattande

http://www.psalm21themovie.com/

[

](http://www.psalm21themovie.com/)

Annons:
Caroline.H
11/5/10, 11:30 PM
#1

Nej usch, vågar inte se den här heller XD Höll på att kissa på mig när den där tjejen förvandlades och skrek, hatar såna där läskiga skrikljud… :/ Men berätta gärna hur den var när du har sett den ;)

//Caroline


Zadeira
11/6/10, 10:30 AM
#2

Jag brukar ha något emot svensk film, de är ofta verkligen inte min smak. Ska dock se denna när den kommer på dvd, för den verkar rätt bra faktiskt.

lojna
11/8/10, 1:25 PM
#3

Klart att man skall se..

[Jodine]
11/8/10, 5:18 PM
#4

Svensk film är ofta skit, men så fort dn finns att få tag på laddar jag ner den. Går ju alltid att stäng av om den skulle vara allt för skit ;)

Caroline.H
11/8/10, 5:22 PM
#5

Hihi, gud va modiga ni är då! Oskyldig

//Caroline


[Jodine]
11/8/10, 6:14 PM
#6

#5 jag ser skräckfilm dygnet runt, jag äger i princip bara slröck, s jag är nog van. Tycker att det är det enda som är värt att se, och att döma av trailern har jag sett mycket värre filmer ärn såhär ;)

Annons:
Caroline.H
11/8/10, 6:19 PM
#7

#6 Haha, okej :) Jag tittar ju i princip aldrig på skräckfilmer… ;)

//Caroline


Ghosthunter
11/8/10, 6:20 PM
#8

Den kommer jag säkert att se förr eller senare. På tal om svensk film. Är det nån som har sett "Huset vid vägens ände"?

Det är lite amatörmässigt med amatörer i rollerna…men med tanke på det så tycker jag att den var braGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

bea28
11/11/10, 11:29 PM
#9

såg väl helt okej ut! kanske man ska ta o kolla :)

men en sak kan man ju undra.. filmen heter psalm 21, men i trailern sjunger dom en helt annan psalm! hm. Mysko!

[Woozy]
11/12/10, 8:36 PM
#10

Har sett den filmen. Den får väl betyg 1 av 5.

Sämre skit får man leta efter. Spara era surt förvarvade slantar och lägg på nåt annat istället.

fanta-stiskt
6/13/11, 10:50 AM
#11

Tyvärr var inte filmen så bra som jag trodde, och att den skulle utspelas i Borgvattnet är bara snicksnack, det är inte ens filmat därifrån.. 
Har tillbringat väldigt mycket tid där uppe i Stugun/Borgvattnet, och kan säga att det inte ser ut sådär.. 
Den hade säkert varit kanonbra om man inte hade haft så höga förväntningar på den! Glad

Upp till toppen
Annons: